Blogs jeg følger :)

Jeg elsker at læse fitnessblog og herigennem finde inspiration og motivation .

Særligt på de dage jeg trænger til et ordenligt boost bruger jeg timevis på dem

følgende lægger jeg dagligt visit forbi

og idag er jeg faldet over endnu en blog jeg tror på vil give mig en masse, nemlig  http://trinetheodora.wordpress.com/. Denne blogger er af den mening at sundt ikke er lig advenceret! Det er en tankegang jeg kan lide. Jeg er ikke den type der bruger en masse tid i køknet på nye vilde kreationer af sunde opskrifter.
jeg glæder mig til at se hvad hun kan byde på 🙂

når jeg virkelig skal booste min motivation kigger jeg på instagram. mine yndling er

  • Tinegronnemark my girlcrush < 3 måske nok min største inspirationskilde! sandsynligvis fordi jeg kan genkende mig selv i mange af hendes opslag – og så er hun bare helveds køn!
  • Fitspooration
  • Mettelyngholm
  • Christinavld

 

Skriv et svar

